سفارش تبلیغ
صبا ویژن

میز ال سی دی سفید

میز ال سی دی سفید رنگ برای بسیاری از خانم های جوان بویژه نوعروسان بسیار جذاب است و در کنار ست سرویس خواب سفید همیشه جزء انتخاب های اول آنان است. میز ال سی دی سفید در نگاه اول شاید برای بعضی ها جذابیت نداشته باشد یا به اصطلاح بی روح باشد اما هنگامی که در فضای نشیمن یا تی وی روم قرار می گیرد با تضاد رنگی که با دیوار یا دیگر وسائل منزل ایجاد می کند انتخابی قابل قبول رقم می زند.

میز تلویزیون سفید ممکن است تماما از جنس ام دی اف باشد و یا به صورت تلفیق سنگ و ام دی اف و چوب حتی ممکن است با ام دی اف و آجر ساخته شود. به هر حال این قابلیت رنگ سفید است که به عنوان یک رنگ خنثی با هر متریال و هر رنگی در هماهنگی باشد.

 

 

 

 

ابعاد فضایی که در اختیار دارید و رنگ هایی که در فضا به کار رفته است تاثیر بسیار زیادی در انتخاب مدل میز تلویزیون دارد در نتیجه باید به این موارد توجه زیادی نشان داد. در نوع چیدمان روشن و خاموش بودن تلویزیون نقش بسزایی را ایفا می نماید به گونه ایی که در هر حالت نوع اضافه نمودن دکور جدید از لحاظ ظاهری خیلی چشمگیر خواهد بو و شما باید دکوراسیونی را برگزینید که هر دو حالت را شامل گردد. جدا از طرح تلویزیون و میز تلویزیون به رنگ و مسائل دیگر نیز توجه نمایید.

 

 

گاها لوازمی در کنار تلویزیون قرار می گیرد که برای سرگرم نمودن اوقات به کار می رود. هر یک از این وسایل نیاز به فضایی جهت قرار گیری در آن مکان را دارد. در خانه هایی که به صورت پلن های باز طراحی می شوند و امکان طراحی انواع میز ال سی دی به صورت بزرگ و جادار در آن وجود دارد، دیگر با این مشکل مواجه نیستند و می توان دکوراسیون مربوط به تلویزیون و میز تلویزیون را به به گونه ایی طراحی نمود تا به چند منظور مورد استاده قرار گیرد.

 

میز ال سی دی ام دی اف جدید

اگر در طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود با فضای کمی مواجهه هستید توصیه ما به شما استفاده از میزهای تلویزیون دیواری می باشد که امروزه در بسیاری از منازل به دلیل سبک زیبا و مدرن و کم بودن فضا به کار می رود. در این طرح شما خیلی راحت تلویزیون رو بر روی دیوار نصب می کنید و زاویه دید بهتری را نیز برای تماشای تلویزیون فراهم می نمایید. شما برای داشتن این ایده از طرح های متنوع و خلاقانه ایی می توانید کمک بگیرید تا فضایی دلنشین برای نشیمن خود بسازید و از آن نهایت لذت را ببرید. ایده های زیر نمونه هایی از میز تلویزیون دیواری ام دی اف می باشد.

 

 

 

 

با توجه به توضیحات و تصاویر ارائه شده می توانیم به این نتیجه برسیم که رنگ سفید می تواند با هر رنگ و نقش و متریالی هارمونی داشته باشد و در مورد میز ال سی دی سفید رنگ هم این موضوع صادق می باشد. اما به شما پیشنهاد می کنیم در مورد رنگ دیوار پشت میز تلویزیون سفید کمی دقت نمایید. چون با ایجاد یک کنتراست رنگ مناسب می توانید به راحتی فضای دلپذیر تی وی روم خود را بسازید.

 

از حسن توجه شما سپاس گزاریم