سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کمد دیواری نئوکلاسیک

کمد دیواری نئوکلاسیک

کمد دیواری ها از الزامات اتاق خواب هستند که نقش موثری را در منظم کردن محیط ایفا می کند. امروزه کمد دیواری ها در انواع سبک و مدل ها اجرا می شوند که از منحصربفرد ترین آنها کمد دیواری نئوکلاسیک می باشد. این کمد دیواری کمی ساده تر از سبک کلاسیک طراحی می شود و بسیار شیک است. در واقع این کمد دیواری نئوکلاسیک که به آن کمد دیواری نیمه کلاسیک هم گفته می شود سبکی کمد لباس مدرن از کمد دیواری کلاسیک است ک طرح های مینیمال و زیبا دارد. و به جرات میتوان گفت با هر سلیقه ای باشید قطعا از این سبک خوشتان خواهد آمد.

 

کمد دیواری نئوکلاسیک دارای ویژگی ها و مزایایی است که در ادامه درباره آنها صحبت خواهیم کرد:

 

طراحی کمد نئوکلاسیک

همانطور که اشاره مختصری داشتیم در طراحی کمد دیواری نیمه کلاسیک سعی شده است که ترکیبی از سبک کلاسیک و مدرنیته ارائه شود، این ترکیب هنرمندانه دارای ویژگی‌هایی است که کمد نئوکلاسیک را نسبت به سایر مدل‌ها متمایز می‌سازد، از جمله سبک طراحی و همچنین متریالی که در تولید کمدهای دیواری مدل نئوکلاسیک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کمد دیواری نئوکلاسیک

در حال حاضر سبک نئوکلاسیک در طراحی کمد دیواری از جمله محبوب‌ترین و پر متقاضی‌ترین مدل‌ها در میان انواع سبک های ساخت کمد دیواری است.

 

مزایای کمد دیواری نئوکلاسیک

کمد دیواری نئو کلاسیک دارای مزایایی است که شما را به خرید این کمد دیواری راغب تر خواهد کرد. چند تا از مزایای کمد دیواری نئوکلاسیک را در ادامه نام برده ایم:

 

  • تنوع رنگ بالا در این کمد دیواری
  • قیمت مناسب نسبت به کمد دیواری کلاسیک
  • دارای سبک تلفیقی از سبک کلاسیک و مدرن
  • مقاومت بالا در مقابل رطوبت و حرارت
  • استحکام و طول عمر بالای کمد دیواری نئوکلاسیک
  • طراحی منحصربفرد و خاص
  • انعطاف پذیری در اجرای انواع دکوراسیون اتاق خواب

 

 

نحوه ساخت کمد دیواری نئوکلاسیک

کمد دیواری های نئوکلاسیک شیوه ساخت منحصر به فردی دارند، در ساخت این کمد دیواری ها از سبک کلاسیک و مدرن به یک اندازه برداشت می شود، استفاده از بخش های منبت کاری، ایجاد پله های شکست دار و برش های مشبک روی درب های کمد دیواری با بک گراند آینه بسیار زیبا و کلاسیک است.

در این سبک از طراحی در بک گراند مشبک هایی که روی درب کمد دیواری نصب می شود از آینه کاری استفاده می کنند که ضمن خلق یک اثر هنری زیبا، می تواند نیاز شما به استفاده از آینه در اتاق خواب را برطرف کند.

کمد دیواری نئوکلاسیک

 

همچنین یک دست بودن استراکچر و درب های کمد دیواری و عدم استفاده از شکست های منحنی یا منبت کاری های سنتی به شکل گل منبت یا ستون و سرستون در ساخت کمد دیواری و کابینت نئوکلاسیک از جمله اقتباس های این کمدها از سبک مدرن است.

 

 

 

کمد دیواری نئوکلاسیک ریلی

دکوراسیون داخلی مدرن شامل بهره‌گیری از جدیدترین طراحی‌های موجود می­ شود؛ به همین دلیل استفاده از محصولاتی همچون کمد دیواری نئوکلاسیک در این نوع طراحی یک لازمه اساسی به شمار می‌آید. با انتخاب این نوع کمد و به خصوص مدل ریلی آن می‌توانید به راحتی جذابیت منزل خود را چندین برابر کنید. کمد‌های ریلی به سادگی قابل استفاده بوده و عمر مفید ریل‌های به کار رفته در آن‌ها نیز بسیار زیاد است؛ بنابراین لازم نبوده در مود کارایی آن‌ها در دراز مدت نگرانی خاصی داشته باشید.

کمد دیواری نئوکلاسیک ریلی

کمد دیواری نئوکلاسیک ریلی آینه دار

این کمد مناسب فضاهای کوچک است، ترکیب متریال آینه با MDF در کمد دیواری علاوه کار امد بودن، فضا را بزرگتر نیز نشان می دهد. کمددیواری نئوکلاسیک ریلی آینه دار می تواند طراحی ویژه ای داشته باشد، به عنوان مثال تنها بخشی از درب دارای آینه باشد و یا از کمد با 3 درب بهره برد تا تنها بر روی درب میانی آینه قرار گیرد.

کمد دیواری نئوکلاسیک ریلی آینه دار

 

 

جمع بندی نهایی

در حال حاضر سبک دکوراسیون نئوکلاسیک نسبت به گذشته بسیار محبوب‌تر شده، این مدل کمد دیواری برای استفاده در خانه هایی با سبک کلاسیک و مدرن مناسب هستند، ضمن این که برای کسانی که هم به اصالت سبک کلاسیک علاقه دارند و هم دوست دارند زندگی مدرنی داشته باشند بسیار مناسب است.

 

این مدل کمد دیواری در مقایسه با کمدهای ام دی اف بسیار زیباتر هستند، دوام بیشتری دارند و همچنین امکان شخصی سازی و طراحی‌های زیبا در این سبک از کمد دیواری بیشتر است.