سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه میز تلویزیون را تزیین کنیم؟

در اغلب خانه ها تلویزیون یک وسیله ضروری می باشد تا افراد بتوانند ساعتی را برای کسب آرامش و استراحت در کنار یکدیگر سپری نمایند. انتخاب صحیح تلویزیون و محل قرار گیری آن در منزل از اهمیت بالایی برخوردار است که میتوانید با توجه به نکات فنگ شویی، فضای نشیمن و سبک چیدمان خود آن را در محل درست قرار دهید. در اتاقی که همه دور یکدیگر برای تماشای تلویزیون جمع می شوند تمام نگاه ها و توجه افراد به سمت تلویزیون و اطراف آن است. از این جهت تلویزیون و میز آن نقش بسیاری در چیدمان و دکوراسیون منزل دارند و به وسیله دکوراسیون میز تلویزیون میتوانید محیطی زیبا و خاص داشته باشد.

 

 

انواع میز تلویزیون در دکوراسیون 

میز تلویزیون مینیمال

امروزه مدل های مینیمال طرفداران بسیار زیادی را در سراسر دنیا پیدا کرده اند، زیرا مردم معتقد هستند که زیبایی در سادگی است. از آن جایی که مدل های مینیمال بسیار ساده و کاربردی می باشند، در تمام دکوراسیون ها به سادگی قرار خواهند گرفت و ظاهری بی نظیر را برای اتاق نشیمن شما به ارمغان می آورند. علاوه بر آن، فضای کمی را اشغال می کنند. این ویژگی برای آپارتمان های امروزی که بسیار کوچک هستند، فوق العاده می باشد. برای داشتن یک دکوراسیون مدرن، لازم است وسایل های مدرن نیز داشته باشید، میز تلویزیون مینیمال، با سادگی و جذابیتی که دارد، ظاهری بی نظیر را به منزل شما می بخشد. همچنین به دلیل اندازه کوچک و جزئیات کمی که دارد، می توان ادعا کرد که تزیین میز تلویزیون مینیمال نیز بسیار ساده و بدون دردسر می باشد.

میز تلویزیون کلاسیک

این مدل میز ها اغلب به وسیله چوب های با دوامی مانند ماهون و بلوط ساخته شده اند. افرادی که به دنبال نمونه های تیره رنگ هستند، می توانند با انتخاب چوب ماهون، به خواسته خود دست پیدا کنند. میز های کلاسیک، به سادگی نمونه های مینیمال نیستند و شامل جزئیات بیش تری می باشند. حتی ممکن است، شاهد تعدادی حکاکی سنتی بر روی چوب ها باشید. این مدل دوام و طول عمر بسیار بالایی دارد. از آن جایی که یک جذابیت کلاسیک دارد، همیشه ترند بوده و هیچ گاه از مد نمی افتد. اما لازم به ذکر است که تزیین میز تلویزیون کلاسیک اصلا ساده نیست و به دقت بالایی احتیاج دارد. به طور کلی اگر به دکوراسیون های سنتی با جزئیات زیاد علاقه دارید، انتخاب این میز تلویزیون را به شما پیشنهاد می کنیم. در غیر این صورت بهتر است، نمونه های دیگر را بررسی کنید.

 

 

بهترین کتاب‌ها را روی میز قرار دهید

استفاده از کتاب‌ها در دکوراسیون خانه، همیشه به آن اصالت می‌بخشد. به شما پیشنهاد می‌کنم اگر فرد کتاب‌خوانی هستید، حتماً این ایده را برای تزیینات روی میز تلویزیون استفاده کنید.

کتاب‌های جدیدی که در لیست مطالعه شما قرار گرفته‌اند، می‌توانند دکوری میز تلویزیون خانه شما باشند؛ چرا که در عین سادگی، همیشه حواستان به کتاب‌هایی که باید بخوانید هست. حتی می‌توانید در کنار کتاب‌هایی که برای تزیین میز تلویزیون استفاده می‌کنید، گلدان‌های کوچکی قرار دهید تا به زیبایی‌اش بیفزایید.

 

تزیین میز تلویزیون با گلدان

تزیین میز تلویزیون را می‌توان با گلدان‌ها انجام داد. گلدان‌ها در سایز‌ها و جنس‌های مختلفی نیز وجود دارند که متناسب با ابعاد تلویزیون و میزتان قادر خواهید بود از آن‌ها استفاده کنید، اگر تمایل به استفاده از گلدان‌های سایز بزرگ دارید آن‌ها را کنار میز تلویزیون و بر روی زمین قرار دهید به طوری که جلوی تلویزیون را نپوشاند. اگر روی گلدان تعدادی گل طبیعی قرار دهید به زیبایی هر چه بیشتر آن افزوده‌اید.

تزیین میز تلویزیون با مجسمه‌های دکوراتیو و تزیینی

یکی از کاربردی‌ترین وسایل تزیینی برای میز تلویزیون، مجسمه‌ها هستند. آن‌قدر طرح و رنگ این وسایل زیاد شده که دیگر انتخاب چیزی که با دکوراسیون شما همخوانی داشته باشد، سخت نیست. شما می‌توانید از مجسمه‌های مختلف باتوجه‌به سایز و شمایلشان در دکوری برای میز تلویزیون استفاده کنید.

پیشنهاد می‌کنم از مجسمه‌های بزرگ در اطراف میز و از مجسمه‌های کوچک‌تر روی میز تلویزیون استفاده کنید. 

تزیین میز تلویزیون با مجسمه‌های دکوراتیو و تزیینی

 

تزیین دیوار بالای تلویزیون

 یک راه دیگر برای تزیین میز تلویزیون، استفاده از انواع تابلو ها، آینه ها یا بشقاب های تزیینی بر روی دیوار بالای آن ها است. اگر چه برخی از کارشناسان معتقد هستند که تلویزیون موجب می شود حواس مهمان ها از آثار هنری پرت شود، اما هیچ سند قابل قبولی برای اثبات آن وجود ندارد.